ROZDZIAŁ VII
Gwarancja satysfakcji i reklamacje
Użytkownik może zrezygnować ze świadczonej usługi bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Rezygnację należy przysłać za pośrednictwem formularza kontaktowego składając odpowiednie oświadczenie, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikała chęć użytkownika do rezygnacji z korzystania z serwisu.
W przypadku rezygnacji Użytkownika, Usługodawca zwróci Użytkownikowi uiszczoną opłatę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia rezygnacji na kartę lub konto bankowe, z którego Użytkownik dokonał płatności.
W dniu zwrotu opłaty konto użytkownika pozostaje aktywne, jednakże Użytkownik posiada dostęp do ograniczonej wersji serwisu.
Gwarancja satysfakcji umożliwia Użytkownikowi otrzymanie zwrotu pieniędzy w następstwie złożonej – w terminie 30 dni od chwili aktywacji Usługi – rezygnacji.
Reklamacja składana przez Użytkownika serwisu w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną, przez formularz kontaktowy lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Usługodawcy.
Każda reklamacja powinna zawierać:
– imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację
– nazwę konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja
– przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie
Reklamacja przesłana pocztą tradycyjną powinna ponadto zawierać podpis osoby składającej reklamację oraz datę
Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Usługodawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia, o ile stosowne przepisy nie wyznaczają innego terminu.
W szczególnych przypadkach, tj. gdy rozpatrzenie zgłoszenia wymaga nietypowych, szczególnych działań i ustaleń ze strony Usługodawcy lub napotka obiektywne przeszkody niezależne i niezawinione przez Usługodawcę, termin rozpoznania zgłoszenia może ulec wydłużeniu, jednakże nie dłużej niż o 14 dni.
W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielenia niezbędnych wyjaśnień przez Użytkownika.